tisdag 21 december 2010

Jullov

Idag var sista dagen på dagis för några veckor framöver. Anton tyckte det var jobbigt att inte få träffa bästa kompisen mer... För dem känns det nog som en hel evighet.
Terminen avslutades med ett utvecklingssamtal som var mycket positivt. Jag är nu väldigt glad att vi bytte förskola, för båda trivs väldigt bra där!

Trist är det att Jonas måste jobba alla mellandagar, han har ingen semester kvar att ta ut...
Fast själv har jag fått några timmars jobb på nyårsafton, som jag tacksamt tar emot! Lite konstigt är det allt, Viktor är bara 3 månader och jag kan tänka mig att jobba lite...
Den tanken slog mig aldrig med de andra två. Eftersom jag bara var timanställd, så känns det bra att gå in lite då och då, så de inte glömmer av mig!


Fina pepparkakshjärtan från dagis

Inga kommentarer: