tisdag 19 juni 2012

En helt vanlig dag

Idag har vi inte gjort något speciellt. Isak var ledsen imorse och eftersom han också är lite förkyld, så fick de vara hemma från förskolan idag. Isak har blivit väldigt ledsen när jag lämnar honom, nu när de ändrat avdelningarna. Han och Anton går inte på samma avdelning längre och det är jobbigt för honom.
Terry får förmodligen en dagisplats till hösten och idag har jag ringt runt och frågat priser på kastreringschip, eftersom han är hane och inte kastrerad. Det är inte billigt att ha hund, om det var någon som trodde det!
På eftermiddagen var vi på en liten lekplats i närheten och barnen fick leka av sig en stund.
Jonas är borta ikväll, så jag får äran att lägga de små liven ikväll. När jag presenterade upplägget för dem vid middagen, bröt Isak ihop och började storgråta, han ville minsann inte lägga sig innan pappa kom hem! Så går det när man låter pappan lägga barnen varje kväll ;-) Det är ju oftast jag som är bort på kvällskvisten.



Står på bordet och sjunger

/Sara

Inga kommentarer: