torsdag 14 juli 2011

Ledig dag

Dagen började med att jag och Terry var ute och sprang en vända, skönt. Nu har jag lyckats springa varannan dag i en vecka, mycket bra för att vara mig!
Efter lunchen åkte vi till Leo´s Lekland.
Barnen var i extas. Anton stod mest och sköt bollar och Isak åkte rutschkana. I halvtid tog vi lite fika och hämtade andan.
Allt gick väldigt bra och alla var nöjda, men trötta när vi gick därifrån.
Anton sprang i förväg till bilen, men hade oturen att springa på ett metallräcke som han inte såg, varmed han ramlade rakt baklänges och slog upp två hål i bakhuvudet. Blodet rann, men det gick att stoppa ganska fort... Nu har han rosafärgat hår och en jättebula, men det gick ändå ganska bra. Jag är glad att det inte var ansiktet som tog smällen...
Imorgon börjar jobbet igen och det sträcker sig över hela helgen.


Hoppa, hoppa


Springa, springa


och lilla VickeVire


Fikapaus... får vi gå och leka nu????


Jag och Viktor badar bollhav


Anton


Isak


Kastar bollar...


Isak på väg upp i trappan, försvinnande liten...


Full fart


Olycksdrabbad

Inga kommentarer: