söndag 31 juli 2011

Tillklippta


Min fina Appleblossom

Ofta tar jag kort med tanken att lägga ut dem här på bloggen, men för det mesta hinner jag bara ta korten och sedan kommer jag aldrig till datorn. Här kommer ett sådant tillfälle!
Korten är tagna i fredags, efter att jag återigen konstaterat att det är alldeles för dyrt att ta gossarna till frisören... Det är ju inte klokt att betala nästan lika mycket för ett barn som för en vuxen!
Då är det billigare att gå loss med saxen själv och sedan åka och köpa leksak ;-) Jag vet att alla inte kan eller vill, men jag tycker det är kul och denna gången tycker jag dessutom att det blev riktigt bra! Nja, något litet jack här och där kanske, men det har jag sett på frisörklippta oxå :-)
Här är i alla fall resultaten;


Tortyrredskapen


Läser en bok


Full med bus


Allvarlig kille


Full koncentration


Resultatet; Bamse, Skalman & Lille Skutt


Visar...


...och berättar!


Sover sött, dock ej klippt!

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Vilmer klippte sig förra veckan, 270 kronor!!! Melvin tar vi alltid hemma med hårtrimmern :-)

Sara sa...

Visst är det helt sanslöst dyrt!!!