söndag 6 april 2014

Långresa

Igår körde jag och en kompis hela vägen till Enköping, för att hälsa på dem som förhoppningsvis kommer bli vår näsa hunds uppfödare...
Det var en ganska lång resa på nästan 5 timmar en väg. Men med bra vägar och trevligt sällskap gick det riktigt smidigt.
Väl framme fick vi träffa  ett litet gäng med helt underbara, sociala, söta och glada hundar. Efter två timmars mys, prat och fika drog vi hemåt igen.
Tiden gick så fort och jag var så upptagen med hundarna att jag helt glömde av att jag hade kameran med mig...
Ni får hålla till godo med ett lånat foto:

 Bilden är tagen från agria.se

Jag känner mig väldigt nöjd med mitt val av kennel och jag hoppas att de känner sig nöjda med oss!
Nu hoppas jag bara att tiden går fort och att det blir många fina valpar till sommaren, så att vi kan få hem vår nya familjemedlem.


/Sara

Inga kommentarer: