fredag 25 april 2014

Små, stora steg!

Igår tog Alice sina första stapplande steg! Wow, så glad hon blev! Hon sken i kapp med solen! Ett sånt litet steg i sig, men så stort steg i utvecklingen!


Idag ska jag jobba, vilket innebär att jag sitter i en milslång kö till Försäkringskassan... Roligare kan man ha! Du har plats 234 i kön... Nä, får nog försöka ändra via hemsidan ändå!

På jobbet ska jag försöka hitta på ett schema för 10 veckor, som jag förmodligen inte får igenom ändå... Jag ska jobba 6 veckor i sommar och Jonas är ledig 8 veckor, alltså får vi 2 veckor tillsammans. Förhoppningsvis har vi även en ny liten familjemedlem hos oss då!


 Imorgon är det ett år sedan vi sa farväl till älskade Terry! Tiden går ruskigt fort och de sorgsna dagarna blir allt mer sällsynta, som tur är! Nu minns man honom mest med glädje! Det trodde jag verkligen inte för ett år sedan...
 
 Anton, som liten, hjälper till med hundarna



/Sara

Inga kommentarer: