torsdag 19 maj 2011

Trött, tröttare, Sara

Förra veckans jobbiga dagar och nätter med Viktor, som visade sig ha öroninflammation, har satt sina spår. Att jag dessutom har jobbat in emellan har ju inte gjort saken bättre direkt. En liten förkylning har kommit som ett brev på posten och gjort mig så trött, så trött. När dessutom den lille tycker att 5 är helt ok att vakna blir man ju inte piggare direkt!
Nu fasar jag inför helgen som innebär många timmars jobb för min del. Jag försöker ta det så lugnt jag kan och bara vila, vila, vila. Lätt med tre gossar som pockar på uppmärksamhet!
Kom just på att jag klagade på detta igår också, men ni stackare som läser min blogg, får helt enkelt stå ut med det!
Idag har jag varit på utvecklingssamtal på förskolan och pojkarna verkar sköta sig som de ska! Eventuellt skall vi ta tag i Isaks språk till hösten, men han får i alla fall sommaren på sig att utvecklas ännu lite till.


Tur att de är söta när de sover ;-)

Inga kommentarer: