onsdag 18 maj 2011

Viktor 8 månader


Titta, så fint jag sitter!

Igår blev lillen 8 månader, bara 4 månader kvar till ettårsdagen!
Jag jobbade och farmor och farfar ställde upp som barnvakter. Efter jobbet var jag helt slut! Hur skall denna sommaren gå? Jag skall jobba 75% i tre månader. Blir lite orolig, men hoppas det går bra och att jag orkar...
Imorse vaknade Viktor klockan 5 och sedan dess har jag varit igång. Vid frukosten var jag så trött så jag visste inte vad jag skulle göra! Som tur var skulle en kompis komma hit och fika vid 9.30, så jag var tvungen att ta mig samman. Det har säkert räddat hela dagen!!


Hej, mamma


Full fart framåt!

Jag har faktiskt lyckats fånga alla tre gossar på samma kort, det tillhör inte vanligheterna! Naturligtvis är det dock lite svårt att få alla att se glada ut samtidigt. Viktor förstod inte riktigt hur kul det var när blixten åkte upp hela tiden...




Mammas gullpojkar

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Men hur lyckades du med fotona? Jag kan inte få TVÅ pojkar att titta rakt in i kameran samtidigt!!!!

Sara sa...

Detta är en av de få gånger jag lyckats få med alla tre! Oftast vill inte någon av dem... Jag tryckte ner blixten, som åkte upp igen, till de äldres stora förtjusning ;-)