fredag 19 april 2013

Kortfattat

Näpp, ingen bebis i sikte! Bara så ni vet!
Jag tänker heller inte få någon bebis idag eller imorgon, bara så ni vet!!
Imorgon fyller Anton hela 7 år och det skall firas!  Jag tänker inte ligga på något sjukhus då!
Jag kan tänka mig att få bebis på söndag, fast hellre på måndag. Ja, måndag hade passat bra!
På tisdag skall vi på överburenhetskontroll med ev. igångsättning.
Under veckan har jag varit på kontroll 2 gånger, måndag och torsdag, men är för omogen för att sättas igång utan krångel och jag väntar gärna, bara bebis mår bra!

Näpp, Terry mår inte bättre, vi vet inte vad det är för fel på honom, han får maxdos kortison och mat ca 10 ggr/dag. Så, ja, det finns att pyssla med! Även utan bebis...
Vi sate ut medicinerna under två dagar, han blev helt apatisk och haltade märkbart, så kortisonet gör någon nytta, men han blir inte bättre...
 
/Sara

Inga kommentarer: