torsdag 9 juni 2011

Regn och torka

Det råder lite bloggtorka här... men ute öser regnet ner. Det senare är bra för allt som växer.

Förkylningarna är över, men igår fick Isak hög feber igen. Han är piggare idag och jag hoppas det inte blir något mer nu!

Vi har varit på Astrid Lindgrens värld. Underbart roligt tyckte både barnen och vi! Min kamera är på villovägar, men bilder kommer...

Jag har börjat jobba, hann i alla fall med några dagar innan det blev VAB...

Idag har jag varit effektiv på förmiddagen. Dammsugit och tvättat golven, knäskurat badrumsgolvet, lagat lunch, städat fågelburen. Nu står kalopsen och puttrar på spisen och det börjar bli dags att sätta på potatisen.

Efter maten skall jag och Anton ut och träna cykling. Isak får snällt hålla sig inne!

Min nya fina telefon går inte att ladda längre. Skräpteknik!!

Inga kommentarer: