måndag 17 december 2012

Kroppsligt

Denna gamla kropp håller på och ta knäcken på mig! Ja, jag vet, jag får skylla mig själv och jag vet också att det är min lilla alien som gör detta med mig, men ändå!
Jag är trött, börjar bli tjock, ständigt förkyld, munsåren avlöser varandra. Är inne på 4e munsåret på två månader och brukar annars ha max ett per ÅR!! Immunförsvaret är kört i botten, och det lär inte bli bättre. Ser allt som behöver göras här hemma, men ids inte ta tag i nåt, sitter bara här och glor på datorn...
Men, men huvudsaken är att bebis mår bra. Så småningom kommer bebis ut och då kan man förhoppningsvis återgå till gamla vanliga former igen!

Har försökt ladda över bilder från telefonen hela förmiddagen, utan att lyckas, men nu verkar det som lyckan har vänt!
Jag har även lyckats få en åtråvärd plats på simskolan till Anton under vårterminen, jippi!!
/Sara

Inga kommentarer: