måndag 9 september 2013

Lugn måndag

Måndagar är rätt så skön, Isak och Viktor är hemma och Anton på skolan. Vi behöver inte göra någonting utan kan bara skrota omkring. Skönt efter en hektisk helg :-)
Just nu leker Isak med Alice och Viktor gör något som skramlar lite, pusslar kanske? Jag vill inte veta just nu, han är sysselsatt i alla fall.

Gympan med Isak igår gick väldigt bra, ganska bra träning för en mamma också! Man kan ju ta ut rörelserna lite mer och plötsligt blir det ganska jobbigt! Isak var nöjd och längtar till nästa söndag!
När vi kom hem var Anton väldigt rastlös och ville göra något. Jag hade tänkt mig en liten springtur, så han fick följa med. Lite knäckande när en 7åring har bättre kondition än en själv! Idag känns det en del i kroppen!
Jonas sprang ut när vi kom hem och sedan avslutade vi dagen med mat från McDonald´s, härligt onyttigt efter en duktig dag!!

Lilla gröna ärtan (bilen) är på verkstaden,men jag hoppas hon kommer hem imorgon. Det är så jobbigt att inte kunna åka och handla!! Då måste jag göra det ikväll, efter Antons simning och då är jag så trött...



/Sara

Inga kommentarer: