tisdag 19 november 2013

Gaah

Tiden går så fort och räcker inte riktigt till....
Bloggandet får liksom komma i tionde hand nånstans...
För två veckor sedan var jag och Alice på möhippa i Norrtälje/Grisslehamn. Mysigt, trevligt och spännande!





Nu i helgen var vi upp till Norrtälje hela familjen för att gå på bröllop. Jättemysigt att vara iväg allihop! Första natten sov vi hos Jonas kompis i Linköping och andra fick vi låna brudparets hus!







Alice har börjat träna inför krypandet och tar sig framåt på nåt mystiskt sätt... Nyss hittade jag henne en och en halv meter från där jag la henne, hon blev jätteglad över att se mig mellan sofforna!







Tidigare idag var jag, Alice och Trassa ute i skogen och tittade på de sorgliga resterna. Den vackra skogen som vi gått i under tio års tid är nu bara ett stort kalhygge...





I mataffären hittade jag idag mixade morötter, till barnens stora förtjusning! De ser roliga ut, men smakar som helt vanliga morötter!





Hej hej, tills nästa gång :)
Sara

Inga kommentarer: