söndag 27 september 2015

Syfestival!

Idag har jag varit en sväng om Syfestivalen i Borås, så här innan jobbet.
Det var riktigt stort och många utställare. Riktigt kul att gå runt och titta, känna och njuta av alla vackra saker.
Det är så bra att kunna känna på tygerna i verkligheten också, eftersom jag ofta handlar tyg på nätet.
Det jag inte hade planerat köpa var ett underbart stickat ekologiskt tyg från Finland. Sån härlig kvalitet och så söta mönster! Hoppas bara dottern håller med mig!
Idag skulle alla, utom jag, åkt till lillkusinen för att fira hans födelsedag. Tyvärr har Anton blivit dålig och ligger med nästan 40 graders feber. Så trist att någon ska bli dålig när de ska iväg!
Om en timma ska jag iväg och jobba, så nu måste jag rusa in till tvättmaskinen!
/Sara

Inga kommentarer: