onsdag 13 februari 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag har vi haft en fullbokad dag! Vi började med att äta lunch i Nordstan med mormor och moster. Det var fart och spring i benen på barnen i alla fall! Viktor klarade sig bra utan blöja, vilket alltid känns lite stressande när man skall var på ställen där man inte vet var toaletten finns. Han är så duktig!
Sedan gikc vi en liten sväng och tittade på leksaker. Därefter var det dags att åka hem till farmor och farfar, där vi fick lite fika.
Meningen var att farmor och faster skulle gå på teater med Anton och Isak, men av någon anledning så vill inte Anton vara utan sin mamma just nu, så han har gråtit så över att han inte vill gå på teatern. Det slutade med att jag, Petra, Anton och Isak gick och såg Pelle Svanslös på Lorensbergsteatern. Förrutom att jag var väldigt trött så var det lyckat!
Barnen var förtjusta och till och med Isak var engagerad i teatern och var med och ropade.
Efteråt fick vi middag has farmor och farfar och sedan var det dags att åka hem. Viktor och Isak slocknade som två ljus i bilen, jag hade gärna gjort dem sällskap om jag inte hade kört ;-)


Anton, Petra och Isak

Isak och mammas mage

Isak, jag och Anton

Anton, Petra och Isak

Isak gillar att spexa

Ridån med tassar på

Stooor kristallkrona

Föreställning

Maja Gräddnos och Anton

Måns

Inga kommentarer: