torsdag 16 februari 2012

AJ!!

Ryggen och axlarna är lite möra efter gårdagens sjalpromenad. Säkert är musklerna lite extra känsliga, för efter storhandlingen skulle jag bära in alla kassar. Jag bär in nummer två och sätter ner den på golvet, förmodligen med en vridrörelse samtidigt som jag lutar mig framåt. Pang säger det i ländryggen och fy tusan (för att uttrycka det mycket milt) så ont det gör!! En mycket lång harang av svordomar följer, och ni som känner mig vet att jag inte använder dessa speciellt ofta! Nu sitter jag här två timmar senare och det gör fortfarande väldigt ont. Ikväll ska jag jobba... Mitt jobb innehåller förmodligen en hel del lyft så det blir spännande att se om jag kommer ur sängen imorgon! Får väl ladda sängbordet fullt med värktabletter ;-)
Fortsättning följer!


Botemedel

/Sara

Inga kommentarer: