onsdag 28 mars 2012

Shopping m.m.

Idag har jag haft ännu en produktiv dag. Imorse efter att vi lämnat barnen på dagis åkte jag och mamma till Ullared. Där handlade jag lite diverse saker, så som plastpåsar, diskmedel, tandkräm m.m. födelsedagspresenter till barnen, arbetsskor till mig samt ett par skor att ha hemma. Jag får väldigt ont i fötterna när jag går mycket utan skor... Det finns så mycket saker att köpa och det är så stort att man inte hinner titta på allt! Hade velat ha en hel dag på mig, utan att behöva tänka på vare sig barn eller hund. Nu hann jag varken till barnklädesavdelningen eller nedervåningen...
När vi kom hem städade jag köket och när Jonas kom hem tog jag en härligt skogspromenad med Terry på 40 minuter.
Nu är det snart natti natti!!


Viktor gåstrejkar, nyfunnen strategi!
/Sara

Inga kommentarer: