onsdag 11 april 2012

Underbara aprilväder eller regnet det bara öser ner....

Igår var vi ute på en riktig långpromenad i allt regn. Isak vägrade gå, som vanligt. Jag hade syskonvagnen med, eftersom han inte ville gå senast heller! Så här såg det ut i slutet av promenaden!




Stolt storebror, som gått i hela två timmar!

Idag efter lunchen kände jag inte riktigt att gå ut i regnet för att lägga Viktor, så jag försökte lägga honom i spjälsängen. Igår funkade det utmärkt, men inte idag!
jag fick ta upp honom igen och tänkte ge det ett försök någon halvtimma senare, men gossen hade andra planer! Ut i vagnen ville han. Han klättrade upp med mössa och skor i högsta hugg.


Här ska jag sova!


Plockat med sig jackan också!

Det var bara till att bit i det sura äpplet och klä på sig. Ut skulle han bara! Väl ute somnade han, som vanligt inom fem minuter och nu sover han så sött ute på verandan.


Ack, så envis, men oj så söt!


Ser inte så vått ut, men det var det
/Sara

Inga kommentarer: