lördag 9 mars 2013

Hoppsan!

Har sovit riktigt dåligt inatt. Ligger jag på vänster sidan gör det våldsamt ont efter en liten stund, så det har jag inte kunnat på snart 9 månader...
Vad som finns kvar är ryggen och höger, men inget har känts riktigt bra inatt.
Småboysen vaknade 6.30 i morse, så då var det bara till att krypa ner och sätta sig i soffan med en kopp kaffe istället.
Efter det började jag få ont i magen, det är härliga förvärkar... Kommer och går hela tiden.
Detta känner jag inte alls igen sedan de andra graviditeterna, jag har för mig att de har startat utan någon som helst förvarning. Ja, förutom Viktor då, men då fick jag ju en hinnsvepning som startade förvärkarna på +14 dagar.
Nä, jag skall nog gå och packa den berömda väskan, ifall det skulle hända något på riktigt! Jag vet ju att det kan vara så här i flera veckor...
Skulle bebis mot all förmodan komma för tidigt, vet jag en som inte skulle bli glad på mig. Hon är på semester...
Ha en bra dag i den underbara solen!!

/Sara