tisdag 26 mars 2013

Shopping och utelek

Under tiden barnen var på förskolan och skolan så passade jag på och ta mig en tripp till Ullared för lite shopping.
Det är ju så stort nu för tiden! Jag han inte ens ta mig fram till barnkläderna, utan jag fick koncentrera mig på det viktigaste. Idag var det handling till diverse kommande kalas som stog på schemat.
Anton och Isak fyller ju ganska snart år, så det blir ju en del kalasande då. Jag vill gärna ha det gjort nu innan bebisen kommer.

På eftermiddagen fick vi besök av en leksugen granne. Barnen matade kaninerna och gick på promenad med dem. Sedan blev de plötsligt kaniner själva och blev matade med morötter...
Mina små var ganska trötta efter att ha varit ute i 2 timmar och lekt, så sedan blev det soffhäng resten av dagen!

 Hyfsat full vagn

 
 Mina nya fina glas

 
Kaninpromenad


Hungriga kaniner


/Sara

Inga kommentarer: