fredag 15 mars 2013

Fullt upp

Jag har så mycket för mig på dagarna, att jag inte ens hinner blogga :-)
Idag har jag städat fågelbur och satt ihop fåglarna. Det har gått bra!
Jag har städat och piffat lite.
Vi passade på att ha lite fruktstund på mattan när möblerna ändå var borta!


Igår var jag först på promenad med kollega med hund, sedan var det dags för ett besök på MVC. Allt såg bra ut, både jag och magen växer som vi skall :-) Alla värden såg också bra ut!
Efter att jag hämtat barnen bara det av direkt till veterinären i Kållered för en spruta till Terry.
När vi ändå var där passade vi på att besöka en god vän, som det var alldeles för längesen jag såg!


Efter ett tag kom barnen igång att leka riktigt bra! Isak ville helst sova över, men framemot åttatiden drog vi oss hemåt igen!

/Sara

Inga kommentarer: