onsdag 27 oktober 2010

Energi

Oj, oj vad tiden rusar iväg! Viktor är snart 6 veckor och det känns som han har varit här alltid!
Jag har fått en oförklarlig energi och lust för att rensa och städa. Det brukar inträffa någon gång då och då, men aldrig flera dagar i rad, som denna gången. Men det är bara att tacka och ta emot, det blir ju väldigt mycket gjort då!
Jag har rensat ur skåpen i köket, placerat om och slängt.
Jag har rensat upp på verandan, ställt in i ladan och slängt.
Jag har rensat i ladan. Wow, så mycket blomkrukor jag hade, för att inte tala om glasburkar, rensat och slängt!!
Jag har städat ur bilen! Skönt!! Hur kan det samlas så mycket saker i en bil?! Till helgen ska jag ta ur bilstolarna och damsuga och tvätta den inuti!,

Jag har också lyckats ta mig ut på en del långpromenader med hundarna och vagnen, när Anton och Isak är på dagis. Så det blir tre gånger i veckan, 1½-2 timmar. Så skönt att få röra på sig samtidigt som samvetet för hundarna blir lite bättre. Känns som det ska bli ordning på den här familjen igen!!

Nu måste jag fortsätta med maten!!
Hej så länge!!

Isak

Inga kommentarer: