måndag 4 oktober 2010

Dagarna går

Sover ute i vagnen

Tiden här hemma bara rullar på. Tiden går så fort och lille Viktor är redan 17 dagar gammal! Idag är de "stora" barnen på dagis och jag och Viktor är hemma. Han ligger i vagnen och sover så gott och jag har passat på och städat lite. Snart hoppas jag att hans rutiner skall stabiliseras lite, så jag får lite mer struktur på mina dagar. Just nu är det bara att hänga på...
Vi har haft en hel del besök av både släkt och vänner. Vi har fått många fina saker till lillebror och storebröderna. Vi har även hunnit med att vara med både på 2-årskalas och 60-årskalas. känns som att helgerna just nu är fullspäckade med aktiviteter. Har nog aldrig varit med om en sådan hektisk höst!
Imorgon skall vi till BVC igen, vi var där i fredags för första gången och vår sköterska har varit hemma en gång. I fredags på 2-veckorsdagen vägde det lilla livet 3830 gr och var 53 cm lång, han växer så det knakar!
Idag är det kanelbullensdag, så jag tänkte baka lite sådana sedan när Anton och Isak kommer hem. Sedan kommer deras morfar på besök i eftermiddag, det ska bli så trevligt att träffa dem, det var så länge sedan sist!
Nu några bilder från den senaste dagarna!

Filosoferar i pappas knä

På mammas axel

I soffan

Sover gott på mormors arm

Med storebror Isak

Inga kommentarer: