söndag 10 oktober 2010

Leenden

Idag fick jag det första riktiga leendet från lille Viktor! Vi har fått några små leenden vid några tillfällen, men detta var ett riktigt stort smile. Han låg på sängen och lyssnade på mig när jag småpratade med honom och så fyrar han av detta fullkomligt hjärtsmältande leende!!

Igår var vi hos barnens morfar och firade min farfars 90-årsdag. Det är en riktigt aktningsvärd ålder! Det var så trevligt, ganska mycket folk och goda tårtor! Barnen skötte sig bra och Viktor lät sig bäras runt av lite olika släktingar.

I fredags hade vi fint besök från Partille här. Alltid trevligt med lite sällskap. Vi åt en väldigt god fiskgryta och lite kladdkaka till efterrätt. Jag provade också att göra en chokladsås till glassen och den blev hyfsad. Jag provsmakade den i dag också, men nu var den inte lika god, den blev lite stark.

Tidigare i veckan hade vi besök av morfar och hans fru. Vi fick en överbliven säng och det är alltid bra, nu finns det en riktig säng till övernattande gäster, istället för den hemska IKEA-sängen. Anton fick ett par jättefina gummistövlar med piratmotiv. Mycket uppskattat!! Isak fick en häftig t-shirt med en slags griffeltavla på magen, så man kan rita på den.

Lite fundersam i morfars armar

Inga kommentarer: