fredag 15 februari 2013

Baka baka liten kaka...

Tycker mest hela dagen har gått åt till att laga mat... med några små pauser för vila. Här är vår dag i bilder :-)

Wok till lunch

Bullbak




 

Tacopaj till de vuxna

Vanlig taco till barnen

Snälla matte, får jag också en bulle?

Efter middagen blev det en promenad för mig och Terry, skönt, men aj så ont det gör! Fogarna knakar, det gör ont både på baksidan och insidan av låren. Benen känns tunga som bly och då har jag ju inte ens gått upp mycket i vikt.
Senaste dagarna har jag känt mig så obeskrivligt trött, kunnat somna mitt på dagen. Igår somnade jag vid halv nio på soffan. Känns som den där tröttheten som drabbar en i början av graviditeten, då när man kan sova precis hur mycket som helst, om man har möjlighet, vill säga!
Kanske skall kolla blodvärdet, om det är det som spökar, kanske?
Go´natt!!

/Sara

Inga kommentarer: