söndag 22 augusti 2010

Me & I

Mattes pojke!

I morse satte jag mig i bilen igen, för att åka till Göteborg och hämta hem Terry-pojken, som varit hos kompisen Viwi. Han hade haft det jätte bra och varit i skogen och lekt och busat. Det är så roligt att lämna honom till sådana som verkligen tycker om honom och faktiskt uppskattar hans temperament. Annars är det mest jag som gör det ;-)

Direkt efter att jag lämnat hem honom, så åkte jag på ett Me & I-party. Så mycket fina saker de har!! Det är så svårt att inte köpa för mycket! Idag blev det en tröja med grävmaskiner till I., en tröja med en katt till A. och varsina byxor till dem.
Det gick ju ändå på dryga tusenlappen, så det är ju inte det billigaste, men det är verkligen bra kvalité på sakerna. Vissa av tröjorna som I. har nu har han som tredje barn och de är fortfarande fina!

I vårens outfit!

Inga kommentarer: