tisdag 10 augusti 2010

Muffins


Vi skulle ha bakat bullar idag, men väl hemma från affären, så kunde jag inte hitta torrjästen som jag vet att jag har köpt men inte använt...
Mycket underligt. Men man är ju inte sämre än man kan ändra sig, så det blev chokladmuffins istället. Helt ok det också, dessutom mycket snabbare att göra!!
Barnen tyckte att smeten var toppen och smaskade och åt. De kunde inte få nog... Tyvärr var inte de färdiga muffinsen lika populära...men, men, mer till mig och J.


Potträningen går framåt. Idag hade I. på sig blöja när vi åkte och handlade, men jag märkte att han blev kissnödig och kunde sätta honom på toaletten och vi kom hem med torr blöja! Resten av dagen har vi varit hemma och det har gått väldigt bra.
Det svåraste för honom verkar vara utomhus, men jag har för mig att det var det samma för A.
Imorgon kommer vi nästan inte vara hemma alls, så det blir spännande att se hur det går!
Fortsättning följer...

Inga kommentarer: