tisdag 12 april 2011

Tittut!

Igår kom den, den som jag gått och väntat på en månad nu! Viktors första tand är här!!
Han har för vana att ta ens fingrar, stoppa dem i munnen och bita och igår på eftermiddagen kände jag att det var små taggar där! Han börjar verkligen bli stor nu, lillgossen!
Vi var på BVC för en liten extra koll igår. Han väger nu 7,4 kg och är 69 cm lång. Håller sig på en nedre kurva, men har inte gått under den i alla fall. Skönt det!
Vi hade fint besök igår av en dagiskompis och hans lillebror. Jättekul!
För första gången fick jag se Isak verkligen leka med någon som inte är Anton, så roligt att se! Han hade riktigt kul. Och inte blev gossarna griniga för att någon tog deras saker heller, vilket de blir allt som oftast, tycker jag.
Småttingarna låg i köket och flirtade med varandra och hade också kul. Helt klart en lyckad träff, enligt min mening.


Hej, kompis!


Storbrorsorna vakar över de små


Isak håller koll på Viktor

Inga kommentarer: