måndag 8 april 2013

Bra dag

Idag på förmiddagen var jag och Anton på mamma-barnträff. Väldigt trevligt, som vanligt! Nu har vi haft de här träffarna i snart sju år, fantastiskt!
Vädret har varit otroligt fint även idag, undra när det skall vända? Det kan ju inte vara sol varje dag, då finns det ju ingen sol kvar till sommaren!
På eftermiddagen har vi varit ute en del och tog mellanmål ute i solen, så skönt!
Anton övade sig på att cykla och var riktigt duktig! Han är så rädd för att ramla, så det är lite svårt att motivera honom att försöka. Tyvärr fick jag väldigt ont i ryggen av att springa runt med honom, men en stund höll vi på i alla fall. Får vi bara övat lite till, så skal han nog snart klara av att cykla. Han har en väldigt bra balans i vanliga fall, så hade förvånat mig om han inte fixade det ganska snabbt.

I skrivande stund har Terry fått behålla all mat han fått idag. Jippie!
I morse började jag ge honom ca 2 msk burkmat varannan timma, för att vid tvåtiden gå över till en gång i timman. Jag har fått i honom 1½ burk hittills och nu är han riktigt pigg. Han har dreglat lite och hostat lite, men inte så farligt mycket. Snälla, låt honom hålla sig så här nu!!

Tre glada gossar

Kaninen får åka med

/Sara

Inga kommentarer: